A Profi

 2010.11.18. 13:49

A következő az egyik kedvenc Kedves Vendég típusom. Ez most konkrét példa, de külön fajt képeznek az ilyenek, és elég gyakori a megjelenésük.

Középkorú hölgy jött be az üzletbe internetezni. Láttam, hogy kicsit bizonytalan, így megkérdeztem, hogy segíthetek-e.

-Nekem szoftverüzemeltetői végzettségem van!!!!

-Elnézést! -és ezzel visszakuppogtam a gépem elé.

Eltelt egy kis idő egyszer hallom, hogy a szoftverüzemeltető hölgy kiabál a gép elől:

-Sötét a képernyő mit csináljak?

-Kapcsolja be a gépet!

-Hogy?

-Megyek.

Eltelik megint kis idő, megint száll felém a hang:

-Gépelni szeretnék, hogyan tudok?

-Ott van a Word ikonja az Asztalon.

-Hol, mi??????

-Megyek.

Eltelik kis idő, ismét kiált:

-Hogyan tudok e-mail címet csinálni?

Odamentem megcsináltam neki, majd megmutattam, hogy hogyan tud az e-mail fiókjában navigálni, belépni oda stb. Ám mit ad Isten, pár perc múlva ismét kiált:

-Hogy kell levelet küldeni?

Odamentem és megmutattam neki harmadjára is.

Még szerencse, hogy volt szoftverüzemeltetői végzettsége és ezért nem igényelt segítséget. Nem tudom mi lett volna, ha nem profi  számítógéppel....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmimondtuk.blog.hu/api/trackback/id/tr242457116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása