Füles

 2010.11.13. 13:51

Egy Kedves Vendég kért egy fülhallgatót, majd ezzel leült egy számítógéphez. Kis idő elteltével idecammogott hozzám, kért egy másik fülhallgatót majd láttam, hogy átült másik géphez. Ismét eltelt 1-2 perc, jött újra újabb fülhallgatóért, de ekkor már nem hagytam szó nélkül a dolgot és megkérdeztem, hogy esetleg segíthetek-e neki valamiben valamint, hogy mi a gond a fülesekkel.

Közölte velem, hogy nem jó a fejére egyik fülhallgató sem. Nem igazán értettem, ezért odamentem a korábban használt gépekhez és megnéztem mi lehet egészen pontosan a probléma. Nos az volt, hogy a fülhallgató állítható szára az egyiknél hosszúra volt állítva míg a másiknál össze volt tolva....

A Kedves Vendég olyan fülhallgatót keresett, amit úgy adok a kezébe, hogy egyből a feje méretére állítom, de az, hogy ehhez miért kellett gépet is cserélnie.....

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmimondtuk.blog.hu/api/trackback/id/tr982446236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása