Mit tud maga???

 2010.09.30. 10:43

Középkorú hölgy nyomtatásra hozott egy dokumentumot. Ahogy megnyitottam az automatikus helyesírás ellenörző azonnal telerakta pirossal, de mivel már a címben is több hiba volt nekem is feltünt anélkül, hogy beleolvastam volna. Gondoltam segítőkész leszek, és megkérdeztem, hogy kijavítsam-e a hibákat. Erre a Kedves Vendég nekem esett:

-Mit képzel magáról, hogy beleszól, abban nincsen helyesírási hiba egy darab sem. Mit tud maga? Van magának egyáltalán érettségije???

-Van.

-Vaaaaan??? Van magának érettségije??? -üvöltve... (itt egy kicsit felmérgeltem magam, tudom nem lett volna szabad, de lehet rossz napja még egy operátornak is)

-A 2. diplomámat csinálom hölgyem!

rövid csend....

-Ebben nincs helyesírási hiba, nekem ez így kell! -mérgesen, szinte kiabálva.

Azóta nem érdekel, ha valakinél felfedezek bármi hasonlót, elvégre igaza volt a hölgynek, nekem az égvilágon semmi közöm hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmimondtuk.blog.hu/api/trackback/id/tr502334148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása