Ó az a fránya csatlakozó

 2010.09.29. 13:52

-Szia! Tudok skypeolni?

-Szia! Igen, itt egy fülhallgató. Ki van vezetve a csatlakozó a billentyűzet mellé.

-Én ezt nem értem.

-Ott van a csatlakozója a billentyűzet mellett, a piros dugót a pirosba a zöldet a zöldbe kell bedugni.

-Hát én ezt nem tudom, nem működik, gyere már segíteni!

Természetesen fordítva volt bedugva (piros a zöldbe stb.)

-Majdnem jó, csak fordítva dugtad be.

-Honnan tudtam volna, hogy hova kell, amikor nem ugyanaz az árnyalat.

Ekkor bólintottam egyet és inkább nem szóltam semmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmimondtuk.blog.hu/api/trackback/id/tr92332187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása