áhhh...

 2010.11.07. 13:22

Bejött egy Kedves Vendég, leült egy géphez, majd azt láttam, hogy gúnyos vigyorral bámul rám:

-Segíthetek esetleg valamiben?

-Ez megint sza*, sötét a képernyő.

odamentem bekapcsoltam a gépet... pár perc, látom megint úgy bámul rám:

-Igen?

-Mondom, hogy szar, nem lép be.

odamentem átírtam a kódban lévő 'p' betűt 'q'-ra....

felállt a Kedves Vendég, odasétált a kávéautomatához majd amikor ki szerette volna venni a lefőtt kávét kiborította a felét és felkiálltott:

-Nem igaz, hogy itt minden ilyen szar!!!!

Nekem viszont van egy olyan érzésem, hogy nem csak a képernyő sötét. Na de alapszabály: Mindig a vendégnek van igaza!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmimondtuk.blog.hu/api/trackback/id/tr182430301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása