Kettőn áll a vásár

 2010.10.15. 13:40

Kezdő naív operátorként szaladtam bele a következőbe:

Középkorú férfi, elől lévő géptől szólt, hogy menjek segíteni, nem jön be a kívánt oldal. Odamentem, erre ő a bajsza alatt suttogva:

-Nem jön be a domi*°>.hu

-Ne haragudjon nem hallottam, milyen oldal nem jön be?

-domi#v.hu

-domino.hu? -begépeltem, hát tényleg nem jött be.

-Ne haragudjon, de nem tudom mi lehet az oldallal, próbálta már korábban, működik az oldal?

-Igen, de nem domino hanem domi#@&. - még mindig észveszejtően suttogva.

-domino.hu, azt írtam.

Erre a pasi, jó hangosan:

-Mondom dominA.hu

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmimondtuk.blog.hu/api/trackback/id/tr492373853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása