Egy igazi gyöngyszem

 2010.11.27. 12:46

Kerestünk az üzletbe új munkaerőt pár hónapja. Jelentkezett egy lányzó, akinek rendkívül impozáns önéletrajza lehetett, bár nem láttam, mert inkább bejött és szóban előadta... Orvosira jár, de előtte már csinált egyéb diplomákat is (nincs 30), van több számítógépes papírja, közte a szoftver-fejlesztő, ECDL meg nem tudom még micsoda stb stb.

Mondtam neki, hogy ez a munka főleg diákoknak ideális zsebpénz-kiegészítésnek, nem havi megélhetéshez, de rendkívül lelkes volt (túlságosan is). Kicsit furcsának tűnt az egész a Kedves Hölgy pedig enyhén szólva bolondnak, így felhívtam hogy sajnos nem rá esett a választás.

Most betért hozzánk, nagy örömmel üdvözölt és elújságolta, hogy már nem bánja, hogy ez a munka nem jött össze neki, mert nagyon-nagyon jó állást kapott az Interpol-nál.

Megkérdeztem tőle, hogy milyen állást, mire azt a választ kaptam, hogy számítógépes. Tovább nem firtattam. Ők tudják, hogy ki kell nekik.

Megkérdezte, hogy melyik gépnél tudna MsOffice-t használni, megmutattam neki, szóltam, hogy be kell kapcsolni, majd visszatértem az olvasnivalómhoz.

Kis idő múlva kiabál:

-Nem jó ez a gép!

-Mi a gond vele?

-Kapcsolgatom, de nem működik.

Odamentem, hát a monitort kapcsolgatta, így hát bekapcsoltam neki a gépet.

Kis idő múlva megint kiabál.

-Itt nincs net.

-Van azon, mindegyiken van.

-Nem, itt nincs.

Odamentem, hát a kezdőoldalnak beállított lapot nem találta a Mozzilla...

-Jó ez, melyik oldalt szeretnéd behozni?

-De nem látod, hogy nem jó?????

-Látom, hogy jó, és ha megmondod, hogy melyik oldalt szeretnéd akkor behozom neked.

-Nem tudom, még nem akarok netezeni, de ezen nem jó a net.

Behoztam neki a guglit, hogy lássa, hogy jó a net, nem magyarázkodok, ha nincs értelme.

Kiabált még ezért -azért az ittléte alatt, de azt most nem taglalnám. Arra azért kíváncsi lennék, hogy az Interpolnak mely részlege alkalmaz debileket.

+Valaki egyszer elmesélhetné, hogy mi ez a szofver-fejlesztő oklevél, mert hogy nem számítógépekkel kapcsolatos abban egyre inkább biztos vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmimondtuk.blog.hu/api/trackback/id/tr12476655

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mit ér a papírod? 2010.11.29. 09:45:01

Olvasgattam ezt a posztot, és igazából egy már régóta érlelődő kérdés fogalmazódott meg bennem?Mire jó az ECDL (és társai) vizsga?Elég sokan dolgoznak nálunk, szint kivétel nélkül mindenkinek van ECDL vizsgája.Ettől függetlenül elég sokaknak az alapvet...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása